Παρασκευή 29 Οκτωβρίου 2010

Αλίμονο σε σας...

Απόσπασμα από το τρίτο βιβλλιο της σειράς Αναστασία. "Ο Χώρος της Αγάπης"...

...Παρακολουθούσα καθώς οι ακτίνες του Ήλιου τρεμόπαιζαν μέσα σε γυαλιστερές σταγόνες της βροχής, ή ίσως να ήταν και μέσα στα δάκρυα της που κυλούσαν κάτω στο πρόσωπο της που ήταν ξαναμμένο και ροδοκόκκινο. Όλα τριγύρω έμειναν ακίνητα και τα βαρύγδουπα, σίγουρα και εντούτοις αποκαρδιωτικά λόγια γέμισαν το χώρο καθώς μεταφέρονταν μέσα στον αέρα. Και ο αέρας πάνω από τη ταϊγκά πήρε μια πιο ωραία γαλάζια χροιά και τα πουλιά έμειναν σιωπηλά, επίσης. Σαν να άκουαν και καταλάβαιναν όλα τα λόγια της.

«Αλίμονο σε σας, προφήτες. Για αιώνες έχετε κάνει προφητείες για αστάθεια και ματαιότητα της γήινης ύπαρξης, τρομοκρατώντας τους ανθρώπους με θάνατο και με την πύρινη κρίση της κόλασης. Χαλιναγωγείστε το πάθος σας. Εσείς είσαστε αυτοί που έχουν κάνει την αντίληψη του Παραδείσου σκληρότερη.

«Αλίμονο σε σας Νοστράδαμοι. Οι ημερομηνίες των τρομερών κατακλυσμών πάνω στη Γη δεν ήταν τόσο από τις δικές σας προβλέψεις, αλλά από τα δημιουργήματα των σκέψεων σας. Με τα κηρύγματα σας κάνατε εκατομμύρια ανθρώπους να πιστέψουν και ακολούθως να κατευθύνουν τις σκέψεις τους στην εφαρμογή των προβλέψεων σας. Η σκέψη σας, ακόμη υπερίπταται εκεί, κρυμμένη μέσα στον ουρανό, φοβίζοντας ακόμη τους ανθρώπους με τις προφητείες σας που προκαλούν απελπισία. Τώρα όμως δεν πρόκειται να βγουν αληθινές πλέον. Οι σκέψεις σας θα αντιμετωπισθούν από τις δικές μου. Φυσικά το γνωρίζατε αυτό πριν από πολύ καιρό και αυτός είναι ο λόγος που βιάζεστε τόσο πολύ να εξαφανιστείτε.

«Αλίμονο σε σας που αποκαλείτε τους εαυτούς σας διδασκάλους της ανθρώπινης ψυχής. Προσπαθήσατε να δείξετε στον Άνθρωπο ότι είναι απεχθής και αδύνατος στο πνεύμα, ότι δεν γνωρίζει τίποτε για τον εαυτό του και ότι όλες οι Αλήθειες γίνονται αποδεκτές μόνο σε μερικούς που ανήκουν στην ελίτ όπως και εσείς, και μόνο όταν σας λατρεύουν μπορούν οι άνθρωποι να ανιχνεύουν τη φωνή του Θεού και την Αλήθεια της δημιουργίας του Σύμπαντος. Ηρεμήστε τα πάθη της καρδιάς σας και ας γνωρίζει ο καθένας ότι: ο Δημιουργός τα έχει δώσει όλα στον καθένα από την αρχή, και το μόνο που χρειαζόμαστε είναι να αποφεύγουμε να κρύβουμε τις μεγάλες δημιουργίες του Θεού κάτω από το σκοτεινό θόλο των δογμάτων και των συνεδρίων, τις σκοτεινές ανακαλύψεις για χάρη της εγωιστικής υπεροψίας. Μη στέκεστε μεταξύ των ανθρώπων και του Θεού. Ο Πατέρας επιθυμεί να μιλήσει με τον καθένα εξ ίσου. Ο Πατέρας δεν χρειάζεται μεσάζοντες.

«Αλίμονο σε σας, προφήτες των αιώνων που το μόνο που προβλέπατε για τον άνθρωπο ήταν σκοτάδι, δημιουργώντας με αυτό τον τρόπο και σκοτάδι και κόλαση. Ω! Πόσο ένθερμα έχετε θρέψει τη δική σας πνευματική οντότητα (εγρηγορός) προκαλώντας φόβο στους ανθρώπους στο όνομα του Πατρός και περισσότερα. Ε! λοιπόν εδώ είμαι. Μπορείτε όλοι να έρθετε σε μένα. Θα χρειαστώ μόνο μια στιγμή για να κάψω τη ζοφερότητα του αρχαίου σας δόγματος με την Ακτίνα μου. Στρέψετε όλο το θυμό της Γης πάνω μου, ενωθείτε όλοι. Προσπαθήστε με όλη τη δύναμη σας. Μπορώ να σας αντιμετωπίσω.

«Όμως εσείς, μαχητές όλων των θρησκειών, εσείς είστε οι δημιουργοί όλων των πολέμων. Σταματάτε να σκέφτεστε πολέμους. Μη έλκετε τους ανθρώπους στο πόλεμο με τις σκοτεινές σας πλάνες για χάρη των δικών σας εμπορικών σχέσεων. Στέκομαι μόνη μπροστά σας. Προσπαθήστε να με νικήσετε. Για να με νικήσετε ελάτε όλοι μαζί εναντίον μου. Η μάχη θα είναι χωρίς μάχη, καθώς ο κλήρος όλων των δογμάτων θα με χαιρετά με την ενωμένη τους βοήθεια.

«Προμαμμάδες μου, Πατεράδες μου. Εμποτίστε τους με το Αληθινό Φως. Δώστε τους όλα εκείνα που με τόση προσοχή φυλάξατε για μένα. Δώστε ελεύθερα σε όλους που μπορούν να δεχθούν το Φως. «Ας ενώσει ο διάβολος τη σύρραξη με τον εαυτό του και με τη σάρκα μου, όχι με τη ψυχή μου. Δίνω όλη μου τη ψυχή στους ανθρώπους. Στους ανθρώπους θα επικρατήσω μέσον της ψυχής μου. Ετοιμαστείτε όλοι οι κακοί και μοχθηροί να αφήσετε τη Γη πίσω και να πέσετε όλοι πάνω μου.

«Είμαι Άνθρωπος. Είμαι ένας Άνθρωπος των αρχικών προγόνων. Είμαι η Αναστασία. Και είμαι δυνατότερη από εσάς.»
...



____________________
το βιβλίο "ο Χώρος της Αγάπης" είναι από τη σειρά "Αναστασία της Σιβηρίας και οι Κέδροι που κουδουνίζουν" του Βλαντιμίρ Μεγκρέ - το απόσπασμα παρατίθεται με την άδεια του κύπριου εκδότη κ Γ. Ψυχή

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Ανοιχτή Πρόσκληση στη ΣΥΝ-Δημιουργία!


Σας προσκαλούμε να συμμετέχεται στην κοινωνία των Συνειδητών Δημιουργών "Creating our Reality"

http://creatingrealities.ning.com/

Στόχος μας να αγκαλιάσουμε όλο τον πλανήτη!